Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TZZ_2A_A3-4_K01 | Student wykazuje kompetencje negocjacyjno-perswazyjne, które zwiększają jego umiejętności menadżerskie i sprawność na rynku pracy. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TZZ_2A_K02 | Rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu – m in. poprzez środki masowego przekazu – informacji i opinii dotyczących szerokorozumianej problematyki żywieniowej i innych aspektów działalności inżyniera technologii żywności. |
---|
TZZ_2A_K04 | Ma świadomość potrzeby ciągłego dokształcania, poszerzania i aktualizowania swojej wiedzy. |
TZZ_2A_K01 | Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
R2A_K04 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
R2A_K05 | ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za produkcję wysokiej jakości żywności, dobrostan zwierząt oraz kształtowanie i stan środowiska naturalnego |
R2A_K06 | posiada znajomość działań zmierzających do ograniczenia ryzyka i przewidywania skutków działalności w zakresie szeroko rozumianego rolnictwa i środowiska |
R2A_K07 | ma świadomość potrzeby ukierunkowanego dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
R2A_K08 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
InzA2_K02 | potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy |
Cel przedmiotu | C-2 | Teoretyczne i praktyczne rozpoznawanie oddziaływań perswazyjnych jako formy wywierania wpływu na ludzi. |
---|
C-3 | Umiejętność zastosowania w negocjacjach reguł oddziaływania perswazyjnego. |
Treści programowe | T-W-1 | Podstawy komunikacji społecznej, jej cele i uwarunkowania.
Analiza transakcyjna Bernea, typy i typowe zachowania komunikacyjne. |
---|
T-W-2 | Pojęcie negocjacji, sytuacja negocjacyjna, kryteria oceny negocjacji.
Fazy negocjacji. Styl rzeczowy, jego odmiany. Styl rywalizacyjny. |
T-W-3 | Negocjator - zespół cech i umiejętności. |
T-W-4 | Podstawy komunikacji perswazyjnej, negocjacje jako perswazja.
Komunikacja werbalna - nadawca, przekaz, kanał, odbiorca. |
T-W-7 | Komunikacja niewerbalna, mimika, gesty, zachowania przestrzenne. |
T-W-5 | Podstawowe umiejętności w kontaktach interpersonalnych. Zasady poprawnej konwersacji. |
T-W-8 | Podstawowe umiejętności pomagające w radzeniu sobie w sytuacjach stresowych i podczas prowadzenia negocjacji. |
T-W-9 | Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów. |
T-W-6 | Techniki autoprezentacji i przygotowania publicznych wystąpień. |
Metody nauczania | M-2 | wykład konwersatoryjny. |
---|
M-3 | prezentacja multimedialna. |
M-4 | gry dydaktyczne. |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: ocena przygotowanej prezentacji, inscenizacji lub innej aktywnej formy potwierdzającej praktyczne umiejętności i kompetencje studenta. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student wykazuje kompetencje negocjacyjno-perswazyjne, które zwiększają jego umiejętności menadżerskie i sprawność na rynku pracy. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |