Wydział Budownictwa i Architektury - Wzornictwo (S2)
Sylabus przedmiotu Praca dyplomowa - Multimedia (3):
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wzornictwo | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister sztuki | ||
Obszary studiów | sztuki | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca dyplomowa - Multimedia (3) | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Wzornictwa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Bogusława Koszałka <bkoszalka@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Kamila Nowak <knowak@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 10 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zainteresowanie problematyką współczesnego wzornictwa, świadomość istnienia różnych dyscyplin i specjalizacji w jego obszarze. Zaawansowana wiedza z obszaru historii cywilizacji oraz sztuki. Pogłębione umiejętności oraz zainteresowania w obszarze specjalizacji wybranej pracowni. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w projektowaniu i publikowaniu treści w internecie oraz tworzenia warstwy prezentacji aplikacji internetowych. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Projektowanie dynamicznych elementów stron internetowych (animacje, interakcja z użytkownikiem) z wykorzystaniem skryptów i bibliotek języka JavaScript. | 15 |
T-P-2 | Projektowanie responsywnych stron internetowych dopasowujących sposób prezentacji do urządzenia klienckiego (smartfon, tablet, komputer osobist)y | 15 |
T-P-3 | Pakiet Adobe Flash: możliwości i historia rozwoju pakietu Adobe Flash, typowe obszary zastosowań. | 15 |
T-P-4 | Pakiet Adobe Flash: zasady posługiwania się grafiką wektorową, podstawowe techniki tworzenia animacji | 15 |
60 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 60 |
A-P-2 | Praca własna | 60 |
120 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykłady informacyjne oraz ćwiczenia laboratoryjne |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena na poszczególnych etapach realizacji projektu |
S-2 | Ocena podsumowująca: samodzielnie wykonany projekt |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Wz_2A_C32_W01 W stopniu zaawansowanym zna współczesną metodykę projektowania opartą na technologii IT | Wz_2A_W02 | A2_W08 | C-1 | T-P-2, T-P-4, T-P-3, T-P-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Wz_2A_C32_U01 Umie samodzielnie, metodycznie całościowo określić, wykonać i zarealizować własną koncepcję projektową w obszarze wzornictwa systemów informatycznych. | Wz_2A_U02 | A2_U12, A2_U14 | C-1 | T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-1 | — | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Wz_2A_C32_K01 jest świadom posiadanej wiedzy i potrafi ją wykorzystać w trakcie współpracy z podmiotami gospodarczymi oraz idywidualnym odbiorcą | Wz_2A_K06 | A2_K06 | C-1 | T-P-1, T-P-2 | — | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Wz_2A_C32_W01 W stopniu zaawansowanym zna współczesną metodykę projektowania opartą na technologii IT | 2,0 | |
3,0 | Zna podstawowe technolgie internetowe wykorzystywane we wzornictwie systemów informatycznych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Wz_2A_C32_U01 Umie samodzielnie, metodycznie całościowo określić, wykonać i zarealizować własną koncepcję projektową w obszarze wzornictwa systemów informatycznych. | 2,0 | |
3,0 | Umie zaproponować system zarządzania treścią do konkretnych potrzeb użytkownika | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Wz_2A_C32_K01 jest świadom posiadanej wiedzy i potrafi ją wykorzystać w trakcie współpracy z podmiotami gospodarczymi oraz idywidualnym odbiorcą | 2,0 | |
3,0 | w stopniu podstawowym opanował efektywne komunikowanie się i negocjacje z podmiotami gospodarczymi oraz klientami indywidualnymi | |
3,5 | ||
4,0 | jest zdolny do przeprowadzenia i nawiązania efektywnej współpracy z podmiotami gospodarczymi i indywidualnymi odbiorcami | |
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- a. Przelaskowski, Wprowadzenie. Podstawy technik multimedialnych., 2007
Literatura dodatkowa
- A. Wieczorkowska, K. Mąkosa, E.Gaj, Projekt,specjalność multimedia, 2011