Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Rolnictwo w warunkach zrównoważonego rozwoju
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Rolnictwo w warunkach zrównoważonego rozwoju | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Biotechnologii Rozrodu Zwierząt i Higieny Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Seremak <Beata.Seremak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskanie zaliczen z wszystkich przedmiotów prowadzonych na studiach podyplomowych Rolnictwo w warunkach zrównoważonego rozwoju |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student posiada wiedzę z zakresu zrealizowanego programu studiów |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Uczestnictwo w egzaminie końcowym | 1 |
1 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Powtórzenie materiału | 49 |
A-W-2 | Konsultacje | 10 |
A-W-3 | Egzamin | 1 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: egzamin pisemny |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_W01 Ma wiedzę zgodną z celami i zakresem egzaminu końcowego. | RWZR_10-_W02, RWZR_10-_W03, RWZR_10-_W04, RWZR_10-_W01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_U01 Potrafi samodzielnie wykonywać zadania i rozwiązywać problemy zwiazane z produkcja zwierzecą i szeroko pojętym agrobiznesem. | RWZR_10-_U02, RWZR_10-_U04, RWZR_10-_U03, RWZR_10-_U01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_K01 W sposób komunikatywny potrafi przedstawić swoje poglądy i oceny w zakresie gospodarki rolnej. | RWZR_10-_K02, RWZR_10-_K01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_W01 Ma wiedzę zgodną z celami i zakresem egzaminu końcowego. | 2,0 | |
3,0 | Ma podstawową wiedzę z zakresu realizowanych przedmiotów. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_U01 Potrafi samodzielnie wykonywać zadania i rozwiązywać problemy zwiazane z produkcja zwierzecą i szeroko pojętym agrobiznesem. | 2,0 | |
3,0 | Student ma podstawowe umiejętności związane z prowadzeniem produkcji zwierzęcej i agrobiznesem. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
RWZR_10-_PD-RWZR-8_K01 W sposób komunikatywny potrafi przedstawić swoje poglądy i oceny w zakresie gospodarki rolnej. | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi w sposób zrozumiały przedstawić swoje poglądy i oceny w zakresie gospodarki rolnej. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |