Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria transportu (N1)
specjalność: organizacja transportu
Plany studiów w roku akademickim 2021/2022 - semestr 7:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Ochrona własności intelektualnej | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 13 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Ekonomika transportu | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,3 | 0,3 | 9 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,7 | 0,6 | 18 | |||
Organizacja i zarządzanie w transporcie | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Gospodarka materiałowa w transporcie | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 9 |
Praca przejściowa | zaliczenie | 3,0 | projekty | praktyczne | 3,0 | 0,9 | 27 |
Rynek usług spedycyjnych | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 9 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 2,5 | 0,6 | 18 | |||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 1,0 | seminaria dyplomowe | praktyczne | 1,0 | 0,3 | 9 |
Przedmioty jednorazowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawy informacji naukowej | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |