Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Civil Engineering (S2)
specjalność: International Construction Management

Sylabus przedmiotu International Tender Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Civil Engineering
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot International Tender Management
Specjalność International Construction Management
Jednostka prowadząca Katedra Budownictwa Ogólnego
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>, Professor Visiting <Visiting@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,50zaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA1 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic knowledge of construction technology and construction materials

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Case studies: international tendering15
15
wykłady
T-W-1Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures.1
T-W-2Developing a modern tender process1
T-W-3Pre-Qualification of bids2
T-W-4E-portals in tender process1
T-W-5International best practices3
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection3
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes2
T-W-8International Contract Conditions2
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Class Participation15
A-A-2Exercise preparation11
A-A-3Consultation3
A-A-4Passing the course1
30
wykłady
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition11
A-W-3Consultation3
A-W-4Passing the course1
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture, case studies

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_W01
Student knows and understands how to manage the international tender process effectively and accountably.
B-A_2A_W14C-1T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-1M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_U01
Student can analyze the modern tender process for various case studies
B-A_2A_U24C-1T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-1, T-A-1M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_K01
Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
B-A_2A_K02C-1T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-1, T-A-1M-1S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_W01
Student knows and understands how to manage the international tender process effectively and accountably.
2,0
3,0Student knows and understands how to manage the international tender process effectively and accountably.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_U01
Student can analyze the modern tender process for various case studies
2,0
3,0Student can analyze basic modern tender process for various case studies
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_K01
Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
2,0
3,0Student is ready to use gained basic knowledge and skills in executions works associated with international tendering
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. T. Brandt, S. TH. Franssen, Basics tendering, Birkhauser, 2017
  2. Bochenek J., The selection criteria for appointing the contractor for building works in public procurement process in selected eu countries, Budownictwo Zeszyt 2-B (6) 2014, 2014
  3. Bochenek M., The mind mapping technique in project management, Creative Construction Conference 2019, Budapest, Hungary, 2019

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Case studies: international tendering15
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures.1
T-W-2Developing a modern tender process1
T-W-3Pre-Qualification of bids2
T-W-4E-portals in tender process1
T-W-5International best practices3
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection3
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes2
T-W-8International Contract Conditions2
15

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Class Participation15
A-A-2Exercise preparation11
A-A-3Consultation3
A-A-4Passing the course1
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition11
A-W-3Consultation3
A-W-4Passing the course1
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięCE_2A_ICM/D/02_W01Student knows and understands how to manage the international tender process effectively and accountably.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_W14Knows and understands advanced general knowledge necessary to understand social, economic, legal and other non-technical conditions of engineering activities, including the impact of construction investments on the environment
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
T-W-1Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures.
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student knows and understands how to manage the international tender process effectively and accountably.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięCE_2A_ICM/D/02_U01Student can analyze the modern tender process for various case studies
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_U24Can make an analysis of the effectiveness of construction projects and assess the risk in the context of the company's economics, plan the basic parameters of the investment
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
T-W-1Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures.
T-A-1Case studies: international tendering
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student can analyze basic modern tender process for various case studies
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięCE_2A_ICM/D/02_K01Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_K02Is ready to inspire and organize the process of improving his own professional workshop and other people
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
T-W-1Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures.
T-A-1Case studies: international tendering
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is ready to use gained basic knowledge and skills in executions works associated with international tendering
3,5
4,0
4,5
5,0