Szkoła Doktorska - Szkoła Doktorska
specjalność: BLOK INŻYNIERYJNO-EKONOMICZNO-ARTYSTYCZNY
Sylabus przedmiotu Najważniejsze i najnowsze odkrycia i osiągnięcia w dyscyplinach:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Szkoła Doktorska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Najważniejsze i najnowsze odkrycia i osiągnięcia w dyscyplinach | ||
Specjalność | BLOK INŻYNIERYJNO-CHEMICZNY | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Materiałów Katalitycznych i Sorpcyjnych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Michalkiewicz <Beata.Michalkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | brak |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie doktorantów z największymy odkryciami z dyscyplinach |
C-2 | Zapoznanie doktorantów z najnowszymi osiągnięciami w dyscyplinach |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
T-K-1 | Najważniejsze odkrycia w dyscyplinach | 2 |
T-K-2 | Najnowsze osiągnięcia w chemii | 2 |
T-K-3 | Najnowsze osiągnięcia w inżynierii chemicznej | 2 |
T-K-4 | Najnowsze osiągnięcia w inżynierii materiałowej | 2 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
A-K-1 | konwersatoria | 8 |
A-K-2 | przygotowanie do zajęć | 8 |
16 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena pracy na zajęciach |
S-2 | Ocena podsumowująca: ocena prezentacji |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_ICH04.2_W01 Doktorant/ka posiada wiedzę na temat najważniejszych odkryć i osiągnięć naukowych, które wpłynęły na rozwój inżynierii chemicznej, materiałowej oraz chemii. | ISD_4-_W02, ISD_4-_W03 | — | C-1, C-2 | T-K-3, T-K-2, T-K-1, T-K-4 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_ICH04.2_K01 Doktorant/ka rozumie konieczność śledzenia najnowszych odkryć naukowych związanych z inżynierią chemiczną, materiałową oraz chemią. | ISD_4-_K01, ISD_4-_K02 | — | C-1, C-2 | T-K-2, T-K-4, T-K-1, T-K-3 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_ICH04.2_W01 Doktorant/ka posiada wiedzę na temat najważniejszych odkryć i osiągnięć naukowych, które wpłynęły na rozwój inżynierii chemicznej, materiałowej oraz chemii. | 2,0 | |
3,0 | Potrafi w stopniu dostatecznym przedstawić najnowsze osiągnięcia w dyscyplinie Bierze udział w dyskusji w stopniu dostatecznym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_ICH04.2_K01 Doktorant/ka rozumie konieczność śledzenia najnowszych odkryć naukowych związanych z inżynierią chemiczną, materiałową oraz chemią. | 2,0 | |
3,0 | Potrafi w stopniu dostatecznym przedstawić najnowsze osiągnięcia w dyscyplinie Bierze udział w dyskusji w stopniu dostatecznym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Najnowsze publikacje naukowe