Szkoła Doktorska - Szkoła Doktorska
specjalność: BLOK INŻYNIERYJNO-EKONOMICZNO-ARTYSTYCZNY
Sylabus przedmiotu Głębokie sieci neuronowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Szkoła Doktorska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Głębokie sieci neuronowe | ||
Specjalność | BLOK INFORMATYCZNO-ELEKTRYCZNO-MECHANICZNY | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Przemysław Mazurek <Przemyslaw.Mazurek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 1 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Wiedza z zakresu podstaw sztucznej inteligencji |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nabycie pogłębionej wiedzy w zakresie przetwarzania danych z wykorzystaniem głębokich sieci neuronowych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Wprowadzenie od głębokich sieci neuronowych | 1 |
T-W-2 | Architektury głębokich sieci neuronowych | 6 |
T-W-3 | Zaliczenie | 1 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 8 |
A-W-2 | Uzupełnienie wiedzy z wykorzystaniem literatury | 8 |
16 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład - studium przypadków |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: zaliczenie - test wyboru |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_IEM04.1_W01 Student ma wiedzę w zakresie głębokich sieci neuronowych | ISD_4-_W02, ISD_4-_W03 | — | C-1 | T-W-2, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_IEM04.1_K01 Student ma świadomość możliwości i ograniczeń zastosowań głębokich sieci neuronowych | ISD_4-_K01, ISD_4-_K02 | — | C-1 | T-W-2, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_IEM04.1_W01 Student ma wiedzę w zakresie głębokich sieci neuronowych | 2,0 | |
3,0 | Posiada wiedzę z zakresu głębokich sieci neuronowych, udokumentowaną uzyskaniem punktacji w zakresie >=50% z pytań zaliczeniowych z tego zakresu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_IEM04.1_K01 Student ma świadomość możliwości i ograniczeń zastosowań głębokich sieci neuronowych | 2,0 | |
3,0 | Posiada świadomość możliwości i ograniczeń z zakresu zastosowań głębokich sieci neuronowych, udokumentowaną uzyskaniem punktacji w zakresie >=50% z pytań zaliczeniowych z tego zakresu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Bengio Yoshua, Courville Aaron, Goodfellow Ian, Deep Learning. Systemu uczące się, PWN, 2018
- Patterson Josh, Gibson Adam, Deep Learning. Praktyczne wprowadzenie, Helion, 2018
Literatura dodatkowa
- Valentino Zocca, Gianmario Spacagna, Daniel Slater, Peter Roelants, Uczenie głębokie z językiem Python. Sztuczna inteligencja i sieci neuronowe, Helion, 2018