Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Gospodarka turystyczna (S1)

Sylabus przedmiotu Digital marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Gospodarka turystyczna
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Digital marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Zarządzania i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 2 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA4 25 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Podstawy marketingu

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student zna i rozumie specyfikę marketingu cyfrowego
C-2Student umie zaplanować działąnia firmy w Internecie
C-3Student potrafi ocenić skuteczność działań

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie2
T-A-2Tworzenie treści marketingowych - content marketing2
T-A-3E-mail marketing2
T-A-4Social media marketing2
T-A-5SEM - wyszukiwarki internetowe2
T-A-6SEO - zasady wykorzystania2
T-A-7SEM i SEO w praktyce firm branży turystycznej4
T-A-8Wykorzytanie Big Data2
T-A-9AI w marketingu firm turystycznych2
T-A-10Analityka marketingowa2
T-A-11UX oraz mapa podróży klienta3
25

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1uczestnictwo w zajęciach25
A-A-2Przygotowanie do zajęć15
A-A-3Przygotowanie case study10
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład z elementami dyskusji
M-2praca z komputerem
M-3case study

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: aktywność podczas zajęć
S-2Ocena formująca: wykonanie zadań praktycznych
S-3Ocena formująca: projekt - case study

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
GT_1A_D12/4.6_W01
Student zna i rozumie rolę nowoczesnych technologii w działalności podmiotu
GT_1A_W05C-1, C-2T-A-1, T-A-2, T-A-3, T-A-4, T-A-5, T-A-6, T-A-7, T-A-8, T-A-9, T-A-10, T-A-11M-1, M-2, M-3S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
GT_1A_D12/4.6_U01
Student umie zastosować nowoczensne technologie w marketingu
GT_1A_U01, GT_1A_U04C-1, C-2, C-3T-A-1, T-A-2, T-A-3, T-A-4, T-A-5, T-A-6, T-A-7, T-A-8, T-A-9, T-A-11M-1, M-2, M-3S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
GT_1A_D12/4.6_K01
student jest gotów ocenić etyczne aspekty działań mrketingowych w Internecie
GT_1A_K03, GT_1A_K05C-2, C-3T-A-1, T-A-2, T-A-3, T-A-4, T-A-9M-1, M-2, M-3S-1, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
GT_1A_D12/4.6_W01
Student zna i rozumie rolę nowoczesnych technologii w działalności podmiotu
2,0
3,0student zna i rozumie znaczenie nowoczesnych technologii w stopniu dostatecznym
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
GT_1A_D12/4.6_U01
Student umie zastosować nowoczensne technologie w marketingu
2,0
3,0student umie zastosować podstawowe technologie w marketingu
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
GT_1A_D12/4.6_K01
student jest gotów ocenić etyczne aspekty działań mrketingowych w Internecie
2,0
3,0student ocenia działalność marketingową od strony etycznej
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Mazurek Grzegorz, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu, PWN, Warszawa, 2020, ISBN 9788301211615
  2. Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Marketing w erze technologii cyfrowych, PWN, Warszawa, 2018

Literatura dodatkowa

  1. Vicky Katsoni, Cultural Tourism in a Digital Era, Springer Cham, 2016, E-ISSN 2198-7254

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie2
T-A-2Tworzenie treści marketingowych - content marketing2
T-A-3E-mail marketing2
T-A-4Social media marketing2
T-A-5SEM - wyszukiwarki internetowe2
T-A-6SEO - zasady wykorzystania2
T-A-7SEM i SEO w praktyce firm branży turystycznej4
T-A-8Wykorzytanie Big Data2
T-A-9AI w marketingu firm turystycznych2
T-A-10Analityka marketingowa2
T-A-11UX oraz mapa podróży klienta3
25

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1uczestnictwo w zajęciach25
A-A-2Przygotowanie do zajęć15
A-A-3Przygotowanie case study10
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięGT_1A_D12/4.6_W01Student zna i rozumie rolę nowoczesnych technologii w działalności podmiotu
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówGT_1A_W05Zna dylematy współczesnej gospodarki, w tym gospodarki turystycznej i rozumie czynniki wpływające na jej stan i zmiany
Cel przedmiotuC-1Student zna i rozumie specyfikę marketingu cyfrowego
C-2Student umie zaplanować działąnia firmy w Internecie
Treści programoweT-A-1Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie
T-A-2Tworzenie treści marketingowych - content marketing
T-A-3E-mail marketing
T-A-4Social media marketing
T-A-5SEM - wyszukiwarki internetowe
T-A-6SEO - zasady wykorzystania
T-A-7SEM i SEO w praktyce firm branży turystycznej
T-A-8Wykorzytanie Big Data
T-A-9AI w marketingu firm turystycznych
T-A-10Analityka marketingowa
T-A-11UX oraz mapa podróży klienta
Metody nauczaniaM-1wykład z elementami dyskusji
M-2praca z komputerem
M-3case study
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: wykonanie zadań praktycznych
S-3Ocena formująca: projekt - case study
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student zna i rozumie znaczenie nowoczesnych technologii w stopniu dostatecznym
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięGT_1A_D12/4.6_U01Student umie zastosować nowoczensne technologie w marketingu
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówGT_1A_U01Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę z zakresu gospodarki turystycznej do formułowania i rozwiazywania złożonych i nietypowych problemów, a także wykonywania zadań w warunkach nie w pełni przewidywalnych
GT_1A_U04Potrafi posługiwać się specjalistyczną terminologią w środowisku związanym z gospodarką turystyczną i poza nim
Cel przedmiotuC-1Student zna i rozumie specyfikę marketingu cyfrowego
C-2Student umie zaplanować działąnia firmy w Internecie
C-3Student potrafi ocenić skuteczność działań
Treści programoweT-A-1Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie
T-A-2Tworzenie treści marketingowych - content marketing
T-A-3E-mail marketing
T-A-4Social media marketing
T-A-5SEM - wyszukiwarki internetowe
T-A-6SEO - zasady wykorzystania
T-A-7SEM i SEO w praktyce firm branży turystycznej
T-A-8Wykorzytanie Big Data
T-A-9AI w marketingu firm turystycznych
T-A-11UX oraz mapa podróży klienta
Metody nauczaniaM-1wykład z elementami dyskusji
M-2praca z komputerem
M-3case study
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: wykonanie zadań praktycznych
S-3Ocena formująca: projekt - case study
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student umie zastosować podstawowe technologie w marketingu
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięGT_1A_D12/4.6_K01student jest gotów ocenić etyczne aspekty działań mrketingowych w Internecie
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówGT_1A_K03Jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych, współorganizowania działalności na rzecz środowiska społecznego oraz inicjowania działań w turystyce na rzecz interesu publicznego
GT_1A_K05Jest gotów do podjęcia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za wykonywane obowiązki zawodowe, ze świadomością wymagania tego do innych, a także dbałością o dorobek i tradycje wykonywanego zawodu
Cel przedmiotuC-2Student umie zaplanować działąnia firmy w Internecie
C-3Student potrafi ocenić skuteczność działań
Treści programoweT-A-1Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie
T-A-2Tworzenie treści marketingowych - content marketing
T-A-3E-mail marketing
T-A-4Social media marketing
T-A-9AI w marketingu firm turystycznych
Metody nauczaniaM-1wykład z elementami dyskusji
M-2praca z komputerem
M-3case study
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: aktywność podczas zajęć
S-3Ocena formująca: projekt - case study
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student ocenia działalność marketingową od strony etycznej
3,5
4,0
4,5
5,0