Wydział Informatyki - Informatyka (N2)
specjalność: Programowanie gier komputerowych
Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
| Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
| Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Grafika komputerowa | egzamin | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 |
| wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 20 | |||
| Percepcja eksperymentalna i poznawcza | egzamin | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 |
| wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 20 | |||
| Proceduralne modelowanie środowisk gier | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | praktyczne | 1,5 | 0,8 | 20 |
| wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,9 | 20 | |||
| Programowanie silników gier | zaliczenie | 4,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 0,8 | 20 |
| wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,9 | 20 |