Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (S1)
specjalność: Marketing i sprzedaż

Plany studiów w roku akademickim 2024/2025 - semestr 1:

Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Filozofiazaliczenie3,0wykładyaudytoryjne3,01,945

Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Arkusz kalkulacyjny w zarządzaniuzaliczenie2,0laboratoriapraktyczne2,01,536
Elementy prawa i prawo gospodarczeegzamin3,0wykładyaudytoryjne1,00,918
ćwiczenia audytoryjneaudytoryjne2,01,536
Komunikacja interpersonalna i sztuka autoprezentacjizaliczenie4,0projektypraktyczne2,01,536
wykładyaudytoryjne2,01,330
Marketingegzamin6,0ćwiczenia audytoryjnepraktyczne3,01,945
wykładyaudytoryjne3,02,045
Matematykazaliczenie3,0wykładyaudytoryjne1,00,818
laboratoriapraktyczne2,01,536
Podstawy ekonomiizaliczenie3,0ćwiczenia audytoryjneaudytoryjne2,01,536
wykładyaudytoryjne1,00,818
Podstawy zarządzaniaegzamin6,0wykładyaudytoryjne3,02,045
ćwiczenia audytoryjnepraktyczne3,01,945

Przedmioty jednorazowe

PrzedmiotzaliczenieECTS (semestr)forma dydaktycznatyp zajęćECTS (forma)ECTS kontaktoweLiczba godzin
Szkolenie BHPzaliczenie0,0wykładyaudytoryjne0,00,04
Szkolenie bibliotecznezaliczenie0,0wykładyaudytoryjne0,00,02