Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MS_2A_B4_U01 | W efekcie kształcenia student umieć analizować oraz dobrać właściwe metody oceny zagrożenia korozją |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MS_2A_U01 | Posiada umiejętność wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł w języku polskim i języku angielskim. Potrafi dokonać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
MS_2A_U02 | Potrafi opracować dokumentację dotyczącą realizacji zadania analitycznego i przygotować tekst zawierający omówienie wyników realizacji tego zadania oraz przedstawić je w formie werbalnej (prezentacji) w języku polskim i angielskim |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | P2A_U02 | biegle wykorzystuje literaturę naukową z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, w języku polskim; czyta ze zrozumieniem skomplikowane teksty naukowe w języku angielskim |
---|
P2A_U03 | wykazuje umiejętność krytycznej analizy i selekcji informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych |
P2A_U06 | zbiera i interpretuje dane empiryczne oraz na tej podstawie formułuje odpowiednie wnioski |
P2A_U07 | wykazuje umiejętność formułowania uzasadnionych sądów na podstawie danych pochodzących z różnych źródeł |
P2A_U08 | wykazuje umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w zakresie prac badawczych z wykorzystaniem różnych środków komunikacji werbalnej |
P2A_U09 | wykazuje umiejętność napisania pracy badawczej w języku polskim oraz krótkiego doniesienia naukowego w języku obcym na podstawie własnych badań naukowych |
P2A_U10 | posiada umiejętność wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym dotyczących, zagadnień szczegółowych z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
P2A_U12 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z problematyką korozji mikrobiologicznej |
---|
Treści programowe | T-W-4 | Drobnoustroje niszczące zabytki i archiwalia |
---|
T-W-5 | Zwalcznie korozji mikrobiologicznej |
T-W-2 | Mechanizm korozji mikrobiologicznej materiałów |
T-W-3 | Korozja mikrobilologiczna metali, drewna, materiałów budowalnch |
Metody nauczania | M-2 | Cwiczenia laboratoryjne |
---|
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ocena podsumowująca |
---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena formująca |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student zna podstawowe metody wykrywania o oceny korozji mikrobiologicznej |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |