Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZBJZ_1A_C18_U01 | Umie definiowac i rozwiazywać konflikty w zespole pracowniczym, podejmować decyzje kierownicze i kontrolować ich wykonanie, strukturyzować pracę zespołu, wykorzystywać zdobytą wiedzę z zarzadzania marketingowego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZBJZ_1A_U05 | Ma umiejętność samokształcenia się m.in. w celu podnoszenia kompetencji zawodowych oraz posiada zdolność samodzielnego planowania własnej kariery |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
R1A_U03 | stosuje podstawowe technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R1A_U04 | wykonuje pod kierunkiem opiekuna naukowego proste zadanie badawcze lub projektowe dotyczące szeroko rozumianego rolnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
R1A_U07 | posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Dostarczenie podstawowej wiedzy o organizacji, kontroli, motywacji oraz o podejmowaniu decyzji kierowniczych. |
---|
Treści programowe | T-A-2 | Sytuacja do analizy - Historia przedsiębiorstwa i lekcja z niej płynąca. |
---|
T-A-3 | Opracowanie instrukcji dotyczącej stanowiska pracy |
T-A-4 | Sytuacja do analizy - Konflikty w zespole. |
T-A-5 | Sytuacja do analizy - Dzień pracy menedżera. |
T-A-6 | Gra praktyczna - Podjęcie decyzji w warunkach nieokreślonych. |
T-A-8 | Test - Czy nadajesz się na stanowisko kierownicze? |
T-A-9 | Test - Jakim jesteś kierownikiem? |
T-A-10 | Test - Myślenie przyczynowo-skutkowe. |
T-A-11 | Test - Zachowanie się w sytuacjach konfliktowych. |
T-A-12 | Test - Styl pracy kierownika. |
T-A-13 | Sytuacja do analizy - Komunikowanie jako środek kierowania. |
T-A-1 | Sytuacja do analizy - Przedsiębiorca czy menedżer? |
T-A-7 | Gra praktyczna - Redukcja etatów. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład problemowy |
---|
M-3 | Metody sytuacyjne |
M-4 | Dyskusja dydaktyczna |
M-2 | Gry dydaktyczne |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne |
---|
S-1 | Ocena formująca: Kolokwia cząstkowe |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student umie definiować i rozwiazywać konflikty w zespole pracowniczym |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |