Wydział Architektury - Projektowanie Architektury Wnętrz i Otoczenia (S1)
Plany studiów w roku akademickim 2022/2023 - semestr 2:
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Historia sztuki i architektury | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 3,0 | 45 |
Malarstwo | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 30 |
Mechanika budowli | zaliczenie | 3,0 | projekty | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 30 | |||
Projektowanie architektoniczno-rzeźbiarskie | zaliczenie | 2,0 | projekty | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 |
Roślinoznawstwo w projektowaniu otoczenia | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 30 |
Rysunek | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 2,0 | 2,0 | 45 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 7 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Ergonomia | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 30 |
Fotografia wnętrz i produktu | zaliczenie | 4,0 | ćwiczenia audytoryjne | praktyczne | 4,0 | 4,0 | 30 |
Podstawy projektowania małych wnętrz urbanistycznych | egzamin | 2,0 | projekty | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Wieloaspektowe projektowanie architektury wnętrz 1 | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
projekty | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 |
Praktyki zawodowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Plener | zaliczenie | 3,0 | praktyki | praktyczne | 3,0 | 3,0 | 30 |