Wydział Architektury - Projektowanie Architektury Wnętrz i Otoczenia (S1)
Plany studiów w roku akademickim 2022/2023 - semestr 6:
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Akustyka wnętrz | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
projekty | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Techniki oświetleniowe | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
projekty | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Zaawansowane techniki komputerowe | zaliczenie | 2,0 | laboratoria | praktyczne | 1,0 | 0,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 16 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 17 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Specjalistyczne projektowanie założeń zielonych | zaliczenie | 5,0 | projekty | praktyczne | 4,0 | 2,0 | 30 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Wieloaspektowe projektowanie architektury wnętrz 2 | zaliczenie | 5,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
projekty | praktyczne | 4,0 | 4,0 | 30 | |||
Wieloaspektowe projektowanie scenografii | zaliczenie | 5,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
projekty | praktyczne | 4,0 | 2,0 | 30 |
Przedmioty dodatkowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawy informacji naukowej | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 2 |
Praktyki zawodowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka zawodowa | zaliczenie | 3,0 | praktyki | praktyczne | 3,0 | 1,0 | 90 |