Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | egzamin | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 11 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 4 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 4 | 2 |
Język obcy: język angielski | zaliczenie | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 | 4 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,6 | 0,6 | 15 | 5 |
Matematyka I | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 15 | 1 |
Matematyka II | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 3,0 | 3,0 | 20 | 2 |
Matematyka III | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 15 | 3 |
Metodologia badań naukowych I | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 15 | 1 |
Metodologia badań naukowych II | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 10 | 2 |
Metodologia badań naukowych III | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,0 | 10 | 3 |
Metody optymalizacji i identyfikacji | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 19 | 3 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 6 | 3 |
Nauka i etos nauczyciela akademickiego | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 10 | 4 |
Pedagogika szkoły wyższej | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 12 | 2 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | 2 |
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej I | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 6 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 11 | 1 |
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej II | egzamin | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 4 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 4 | 2 |
Seminarium doktoranckie | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 1 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 2 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 3 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 4 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 5 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 6 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 9 | 7 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 9 | 8 |
Statystyka i analiza regresji | zaliczenie | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 19 | 2 |
laboratoria | praktyczne | 1,0 | 1,0 | 6 | 2 |
Szkolenie BHP, ergonomia pracy i ochrona przeciwpożarowa | zaliczenie | 0,0 | wykłady | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 5 | 1 |
Techniki mowy i emisja głosu | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 4 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 4 | 3 |