Wydział Informatyki - Informatyka (N2)
Sylabusy - pełny wykaz przedmiotów:
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
| Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
| Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
| Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
| Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
| Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
| Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
| Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
| Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
| Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
| Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
| Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
| Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
| Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
| Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
| Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
| Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
| Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
| Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
| Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
| Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
| Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
| Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
| Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
| Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
| Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemch interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
| Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
| Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
| Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabusy - wykaz przedmiotów wspólnych dla specjalności:
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
| Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
| Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
| Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
| Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
| Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
| Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
| Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
| Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
| Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
| Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
| Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
| Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
| Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
| Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
| Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
| Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Projektowanie oprogramowania
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
| Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
| Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
| Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
| Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
| Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Sztuczna inteligencja
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
| Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
| Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
| Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
| Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
| Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
| Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Programowanie gier komputerowych
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
| Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
| Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych |
Sylabus - wykaz przedmiotów dla specjalności Systemy komputerowe zorientowane na człowieka
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemch interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka |
Sylabusy - wykaz przedmiotów niewchodzących w skład żadnego modułu:
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
| Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
| Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 | |
| Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
| Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
| Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
| Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
| Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
| Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
| Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
| Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
| Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
| Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
| Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 | |
| Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
| Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
| Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
| Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
| Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
| Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
| Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
| Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
| Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
| Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
| Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
| Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemch interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
| Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
| Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
| Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabusy - wykaz przedmiotów niewchodzących w skład żadnego bloku obieralnego:
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Ekonomiczne i prawne podstawy biznesu | przedmiot wspólny | ||
| Komunikacja społeczna i techniki negocjacji | przedmiot wspólny | ||
| Ochrona własności intelektualnej | przedmiot wspólny | ||
| Psychologia społeczna | przedmiot wspólny | ||
| Wprowadzenie do kognitywistyki | przedmiot wspólny | ||
| Matematyka obliczeniowa | przedmiot wspólny | ||
| Cyfrowe przetwarzanie sygnałów | przedmiot wspólny | ||
| Duże zbiory danych | przedmiot wspólny | ||
| Kryptologia | przedmiot wspólny | ||
| Obliczenia dużej mocy | przedmiot wspólny | ||
| Zespołowy projekt badawczy | przedmiot wspólny | ||
| Aplikacje webowe i rozproszone | Projektowanie oprogramowania | ||
| Automatyczna optymalizacja oprogramowania | Projektowanie oprogramowania | ||
| Eksploracja danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Ekstrakcja cech | Sztuczna inteligencja | ||
| Grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interaktywne systemy multimedialne | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Interfejsy człowiek-komputer w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Interfejsy użytkownika w systemach czasu rzeczywistego | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Języki analizy danych | Sztuczna inteligencja | ||
| Modelowanie sieci komputerowych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Modelowanie zachowań w sieciach złożonych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Oprogramowanie do przetwarzania dużych zbiorów danych | Projektowanie oprogramowania | ||
| Percepcja eksperymentalna i poznawcza | Programowanie gier komputerowych | ||
| Praca dyplomowa | Sztuczna inteligencja | ||
| Praca dyplomowa | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Praca dyplomowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Praca dyplomowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Proceduralne modelowanie środowisk gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Programowanie silników gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie bezpiecznych aplikacji | Projektowanie oprogramowania | ||
| Projektowanie gier | Programowanie gier komputerowych | ||
| Projektowanie zorientowane na człowieka | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie danych semantycznych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Przetwarzanie sygnałów kognitywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Równoległe programowanie inkrementacyjne | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Programowanie gier komputerowych | ||
| Seminarium dyplomowe | Projektowanie oprogramowania | ||
| Seminarium dyplomowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Seminarium dyplomowe | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sieci złożone | Sztuczna inteligencja | ||
| Sygnały akustyczne | Sztuczna inteligencja | ||
| Systemy czasu rzeczywistego | Projektowanie oprogramowania | ||
| Systemy wspomagania decyzji | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w systemch interaktywnych | Systemy komputerowe zorientowane na człowieka | ||
| Sztuczna inteligencja w grach | Programowanie gier komputerowych | ||
| Uczenie maszynowe 1 | Sztuczna inteligencja | ||
| Uczenie maszynowe 2 | Sztuczna inteligencja | ||
| Widzenie komputerowe | Sztuczna inteligencja | ||
| Zaawansowana grafika komputerowa | Programowanie gier komputerowych | ||
| Zaufana infrastruktura obliczeniowa | Projektowanie oprogramowania | ||
| Podstawy informacji naukowej | przedmiot wspólny | ||
| Szkolenie BHP | przedmiot wspólny |
Sylabus - wykaz przedmiotów wchodzących skład bloku obieralnego 2
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Język angielski | przedmiot wspólny | 2 / 1 | |
| Język niemiecki | przedmiot wspólny | 2 / 2 |
Sylabus - wykaz przedmiotów wchodzących skład bloku obieralnego 3
| Przedmiot | Specjalność | Moduł | Blok/Grupa ob. |
|---|---|---|---|
| Cyfrowe systemy sterowania | przedmiot wspólny | 3 / 1 | |
| Kompresja danych | przedmiot wspólny | 3 / 2 | |
| Nowoczesne metody informatyki | przedmiot wspólny | 3 / 3 | |
| Przetwarzanie danych geoinformatycznych | przedmiot wspólny | 3 / 4 |