Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Ochrona i kształtowanie środowiska (S3)
Plany studiów w roku akademickim 2018/2019 - zestawienie zbiorcze planów semestralnych:
Przedmioty innego typu (5)
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szkolenie BHP, ergonomia pracy i ochrona przeciwpożarowa | zaliczenie | 0,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 5 | 1 |
Przygotowanie do egzaminu z języka obcego nowożytnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 1 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Dydaktyka szkoły wyższej i nowoczesne techniki kształcenia | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 11 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 11 | 1 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 2 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 2 | |||
Nauka i etos nauczyciela akademickiego | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 4 |
Pedagogika szkoły wyższej | egzamin | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 0,5 | 15 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 0,4 | 12 | 2 | |||
Psychologiczne i aksjologiczne podstawy procesu kształcenia w szkole wyższej | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,2 | 6 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 11 | 1 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 2 | |||
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 2 | |||
Techniki mowy i emisja głosu | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 3 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,1 | 4 | 3 |
Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego - praktyka zawodowa
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Praktyka zawodowa - prowadzenie zajęć dydaktycznych | zaliczenie | 4,0 | praktyki | praktyczne | 1,0 | 0,0 | 6 | 2 |
praktyki | praktyczne | 1,0 | 0,0 | 6 | 4 | |||
praktyki | praktyczne | 1,0 | 0,0 | 6 | 6 | |||
praktyki | praktyczne | 1,0 | 0,0 | 6 | 8 | |||
Praktyka zawodowa - uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych | zaliczenie | 0,0 | praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 26 | 1 |
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 28 | 2 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 26 | 3 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 28 | 4 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 26 | 5 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 28 | 6 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 26 | 7 | |||
praktyki | praktyczne | 0,0 | 0,0 | 28 | 8 |
Przygotowanie do pracy o charakterze badawczym lub badawczo rozwojowym
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin | Semestr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 3 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 4 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Blok obieralny 7 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | |||||||
Filozofia | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,5 | 15 | 4 |
Indywidualne zajęcia opiekuna naukowego lub promotora z doktorantem | zaliczenie | 0,0 | seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 1 |
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 2 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 3 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 4 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 5 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 6 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 8 | 7 | |||
seminaria | audytoryjne | 0,0 | 0,0 | 7 | 8 | |||
Metody badań naukowych | zaliczenie | 2,0 | konwersatoria | audytoryjne | 2,0 | 0,5 | 15 | 3 |
Metody pozyskiwania i przetwarzania danych w badaniach naukowych | egzamin | 3,0 | wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 10 | 1 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 10 | 1 | |||
Nowe kierunki produkcji roślinnej wynikające z rozwoju biotechnologii | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,5 | 14 | 6 |
Rolnictwo w Unii Europejskiej | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,4 | 12 | 5 |
Seminarium prowadzone przez kierownika SD | zaliczenie | 3,0 | seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 1 |
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 4 | |||
seminaria | audytoryjne | 1,0 | 0,3 | 10 | 7 | |||
Statystyka matematyczna w zastosowaniach | zaliczenie | 3,0 | laboratoria | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 10 | 2 |
wykłady | audytoryjne | 1,5 | 0,3 | 10 | 2 | |||
Zmiany klimatu i ich skutki | egzamin | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 0,5 | 14 | 3 |